Hälsning från bebben

Bebben hälsar att det känns lite för kallt att komma ut just nu. Tänker nog stanna någon/några veckor till inne i värmen. Maten är ju bra och det ingår ju fri dryck också. Enda nackdelen är att rummet är lite trångt. Det är lite ont om svängrum. Får väl se om man känner för att kika ut någon gång när solen återvänt till utsidan. Har det ju rätt bra här inne just nu. Så vi ses väl om ett tag då!

Om vildvittran

Min blogg. Mitt liv, min lycka, min sorg, min humor, mina tankar.
Detta inlägg publicerades i Det lite roligare och märktes . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hälsning från bebben

  1. Anki Jonsson skriver:

    Hälsa bebben att jag förstår honom – eller henne – fullkomligt!

  2. Emma skriver:

    Som vanligt då haha tackar ;D Puss. Hälsa bebben att den ska komma ut NU för moster har halsdukar som väntar på den hihi :]

Lämna en kommentar